Librarie si anticariat on-line

22 SPECII DE CONDIMENTE CARE VA OCROTESC SANATATEA de GUY AVRIL

Puteti achizitiona aceasta carte de la CARTI REGALE

Telefon: 0746.407.499, 0724.942.514

www.cartiregale.ro

Autor(i): Guy Avril

Editura: M.A.S.T.

Anul apariţiei: 2014

Pagini: 160 pagini + planse color

Dimensiuni : 13 x 20 cm

Preţ: 15 Lei

 

DESCRIERE:

…născut în Charente într-o familie de ţărani, am devenit medic militar la încheierea studiilor de medicină făcute în Bordeaux. Câţiva ani mai târziu, m-am angajat ca medic generalist la ţară.

Am înţeles repede că pacienţii mei foloseau în paralel mijloace naturiste pentru a se trata de boli cărora medicina convenţională nu le putea da de cap.

Astfel, pentru a-mi completa formaţia medicală, în special în dietetică, m-am hotărât să mă specializez în medicină alternativă fiind deja convins de acţiunea sa benefică.

Aşa am obţinut diploma în oligoterapie, fitoterapie, aromaterapie şi în medicină tradiţională chineză (la Shanhai în anul 1985). Dar ce mi-a rămas mai mult la inimă sunt misiunile umanitare la care am participat, în Amazonia, aproape de populaţia amerindiană Shuhar, la ecuator sau în leprozeriile din India.

De fapt tot în India am efectuat stagiile în spitalele ayurvedice (medicină tradiţională indiană milenară) unde pacienţii sunt îngrijiţi în mod exclusiv natural pentru toate bolile, chiar foarte grave.

Astăzi, tot timpul student, sunt interesat de medicina ayurvedica care este o apropiere globală – fizică şi spirituală – a individului.

Referindu-mă la experienţa şi cunoştinţele mele, sunt pe deplin convins că sănătatea se află în farfurie; sunt foarte interesat de regimurile pentru longevitate.

Pe parcursul sejururilor mele în India, am constatat că preparatele medicinale sunt alcătuite dintr-un amestec de plante şi mirodenii (pentru zece plante se foloseşte un dozaj subtil de şase mirodenii) care joacă un rol terapeutic fundamental.

Dar, în India, mirodeniile sunt utilizate nu numai în medicina tradiţională dar şi în arta culinară sau dietetică unde au un rol incontestabil. Această carte reprezintă rezultatul tuturor studiilor şi cercetărilor mele: convingerea că mirodeniile previn un mare număr de boli şi permit păstrarea sănătăţii.

………………….

Doctorul Guy Avril ne propune sa utilizam 22 dintre condimentele bine cunoscute in medicina ayurvedica, veche de 6000 de ani : usturoi, curcuma, fenicul, piper, ghimbir, nucsoara, coriandru, sofran etc., pentru binele sanatatii nostre.

Pentru fiecare, el descrie proprietatatile, indicatiile si contraindicatiile, precautiile de folosire.

In 140 de retete cu utilizare cotidiana, aflam cum sa gatim mancaruri delicioase dar si cum sa preparam compozitii cu rol de tratare a multor afectiuni curente (febra, afte, diaree, astm etc.)

CUPRINS:

Cuvânt înainte
Introducere

Usturoiul
Anasonul stelat
Anasonul verde

Asa-foetida
Scorţişoara
Cardamomul

Chimenul
Chili (piment)
Cuişoare

Coriandrul
Chimionul
Curcuma

Curry sau cari
Feniculul
Fenugrecul (fânul grecesc)

Ghimbirul
Muştarul
Nucşoara

Piperul
Şofranul
Tamarinul
Vanilia

Amestecuri de condimente
Determină-ţi propriul prakriti
Glosar

Tabel de preparate medicinale

Cartea este in stare foarte buna, bine intretinuta, noua.

Ne gasiti si pe Facebook: www.facebook.com/carti.regale

IMG_0035 IMG_003622 SPECII DE CONDIMENTE CARE VA OCROTESC SANATATEA de GUY AVRIL

Lasă un răspuns

Nor etichete

